Akademia Lidera. O sztuce zarządzania firmą usługową i handlową

„Akademia Lidera. O sztuce zarządzania firmą usługową i handlową” to szkolenie, podczas którego uczestnicy z pomocą doświadczonego trenera, wypracują rozwiązania usprawniające zarządzanie firmą (mikro, małą lub średnią). Wyposażeni zostaną w narzędzia zwiększające zaangażowanie i skuteczność pracy zespołu. Nauczą się też lepiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami oraz budować atmosferę zaufania i współpracy.

Najważniejsze zagadnienia

  1. Lider – osoba czy funkcja?
  2. Jak skutecznie komunikować się w zespole
  3. Jak budować efektywne zespoły
  4. Czym jest przywództwo sytuacyjne
  5. Autoprezentacja i prowadzenie zebrań z pracownikami
  6. Motywowanie pracowników, rozwijanie ich kompetencji i obiektywna ocena
  7. Zarządzanie konfliktem w zespole i radzenie sobie ze stresem

Kiedy warto?

  • Gdy chcemy przygotować siebie lub pracownika do pełnienia funkcji kierowniczej
  • Gdy osoba pełniąca rolę liderską potrzebuje ustrukturyzowania i uzupełnia wiedzy
  • Gdy pracownicy zgłaszają niepokojące sygnały dotyczące stylu zarządzania lidera czy managera
  • Gdy w zespole pojawiają się konflikty i trudne sytuacje

Dla kogo?

  • Mikro, małych i średnich przedsiębiorców bezpośrednio zarządzających zespołem
  • Kadry zarządzającej, menadżerów, kierowników, liderów

Czas trwania

  • 2 weekendy (sobota i niedziela). Najbliższe terminy szkoleń to:
  1. 17-18.02.2018, 24-25.02.2018
  2. 18-18.03.2018, 24-25.03.2018

Chcesz zgłosić chęć udziału w szkoleniu?
Wypełnij krótki FORMULARZ, a niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą. 

Ramowy program

Blok A Blok B
Lider – osoba czy funkcja? Budowanie
autorytetu, określanie zasad współpracy
w zespole
Feedback (Metoda SZWD) oraz rozmowa korygująca (GROW)
Expose szefa – przygotowanie
i zaprezentowanie przemówienia, w którym określone zostają zasady współpracy, nagradzania, itd.
Techniki skutecznej autoprezentacji oraz etapy prowadzenia zebrań dla pracowników
Efektywne komunikowanie się w zespole. Skuteczny model komunikacyjny, bariery
w komunikacji oraz umiejętność zadawania pytań
Trudne zachowania i wypowiedzi pracowników podczas zebrań – reagowanie oraz zbijanie obiekcji
Stosowanie narzędzi aktywnego słuchania Rozmowy dyscyplinujące i zwalniające
– minimalizowanie stresu odbiorcy
Elementy budowania efektywnego zespołu, określanie i przekazywanie celów Systemy motywacyjne spójne z celami organizacji
Skuteczne przekazywanie instrukcji (METODA 4P), delegowanie zadań w teorii i w praktyce Sztuka prowadzenia rozmów dotyczących rozwoju kompetencji pracowników
Typy pracownika i style zarządzania Systemy oceniające, rozmowy podsumowujące wyniki pracy
Model Blancharda jako fundament prawidłowej komunikacji w zespołach Style reakcji na sytuacje konfliktowe

 

Jeśli interesuje Cię jeden z pozostałych tematów, skontaktuj się z nami (E: szkolenia@lsj.pl, T: +48 509 834 203) – przekażemy Ci pełną informację na jego temat oraz dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb. Pamiętaj też, że każdy temat możemy dowolnie modyfikować, aby w pełni dopasować go do potrzeb Klienta.