Dla administracji publicznej

Są to szkolenia realizowane zarówno w formie całodniowej, jak i w postaci krótkich, ale cyklicznych spotkań, które dotyczą obszarów związanych ze współpracą zespołową, komunikacją w pracy, zarządzaniem zespołem, polepszaniem poziomu obsługi klienta.

Uwzględniają one w szczególności specyfikę pracy w instytucjach państwowych. Mają na celu usprawnienia pracy poszczególnych komórek, działów czy nawet całych jednostek. Mamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń opartych na metodologii FRIS – prostej i przystępnej koncepcji, która ułatwia rozumienie zachowań swoich i ludzi oraz pokazuje, jak rozmawiać/współpracować z różnymi typami osobowości.

Kiedy warto:

  • gdy pracownicy nie wykazują zaangażowania i chęci do pracy
  • gdy współpraca między pracownikami lub działami lub przepływ informacji są nieefektywne
  • gdy w zespołach pojawiają się konflikty i nieporozumienia
  • gdy klienci zgłaszają dużą liczbę skarg i zażaleń w kontekście obsługi
  • gdy pojawi się potrzeba rozwoju kompetencji zarządczych wśród kierowników działów
  • gdy dział lub urząd jest w procesie znaczących zmian

Pozostałe tematy:

  • Akademia Kompetencji Kierowniczych – kurs
  • Rozwijanie kompetencji przywódczych
  • Komunikacja i współpraca
  • Automotywacja i zwiększanie zaangażowania
  • Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
  • Asertywność urzędnika
  • Konflikty i radzenie sobie z trudną sytuacją
  • Zarządzanie zmianą
  • Radzenie sobie z negatywnymi emocjami i stresem
  • Autodiagnoza – mój styl myślenia i działania oraz rozwijanie jego skuteczności
  • i wiele innych …

Jeśli interesuje Cię któryś z powyższych tematów, albo zbliżony tematyką, skontaktuj się z nami (E: szkolenia@lsj.pl, T: +48 509 834 203). Przekażemy Ci pełną informację na temat możliwości współpracy oraz dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb.
Pamiętaj, że każdy temat możemy dowolnie modyfikować, aby w pełni dopasować go do potrzeb Klienta.