Employer branding. Projektowanie skutecznych strategii marki pracodawcy z uwzględnieniem social media

TYLKO 129,92 zł*

Szkolenie w kompleksowy sposób przygotowuje uczestników do stworzenia kampanii employer brandingowej z wykorzystaniem narzędzi tradycyjnych i social media. Program obejmuje analizę sytuacji wyjściowej, określenie EVP pracodawcy, wskazanie odbiorców, narzędzi oraz stworzenie road mapy projektu employer brandingowego. Uczestnicy dowiedzą się jaką rolę w employer brandingu odgrywają ogłoszenia o pracę i zakładka kariera. Poznają tez podstawowe narzędzia do monitoringu oraz analizy skuteczności działań employer brandingowych. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu. Jego program oparty został o konkretne przykłady kampanii z Polski i zagranicy.

Osoby, które są lub będą zaangażowane w działania rekrutacyjne i wizerunkowe. Warsztaty przygotowane są adekwatnie do wyzwań, jakie stoją przed Klientem.

  • *129,92 zł neto/os. przy dofinansowaniu na poziomie 80% (więcej informacji: szkolenia@lsj.pl lub +48 509 834 203)
    649,59 zł netto/os. (799 zł brutto) bez dofinansowania
  • Czas trwania: 6 godzin (z przerwami)
  • Termin najbliższego szkolenia: 6 listopada
  • Zgłoś udział poprzez formularz KLIKNIJ
  • Napisz do nas @: szkolenia@lsj.pl lub zadzwoń: +48 509 834 203

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:
• określić cele strategii employer branding oraz grupy docelową swoich działań
• wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
• dobrać kanały komunikacji
• wykorzystać potencjał drzemiący w serwisach społecznościowych (Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube)
• mierzyć i monitorować swoje działania.

Ramowy program:

9:00 – 9:15 Powitanie (przedstawienie trenera, uczestników oraz omówienie agendy spotkania)
9:15 – 10:30 CZEŚĆ 1. Strategia employer brandingowa i persony
Pojęcia: candidate experience, employee experience, human journey
Analiza sytuacji wyjściowej (ćwiczenie praktyczne z wykonania audytu marki pracodawcy)
Określenie celów i KPI
Określenie grup docelowych i praca na personach (ćwiczenie praktyczne z tworzenia persony)
10:30 – 10:40 Przerwa kawowa
10:40 – 12:00 Cześć 2. Narzędzia
Określanie EVP
Dobór kanałów i skutecznych narzędzi komunikacji
Ogłoszenie o pracę jako podstawowe narzędzie EB
Przegląd narzędzi tradycyjnych
12:00 – 12:30 Lunch
12:30 – 14:00 Potencjał social media- serwisy dla profesjonalistów vs serwisy konsumenckie (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Linkedin)
Social media marketing mix
Influencer marketing w działaniach EB
14:00 – 14:10 Przerwa kawowa
14:10 – 15:30 Część 3. Analiza i pomiar efektów
Pomiar skuteczności działań EB
Monitoring
Odpowiadanie na negatywne komentarze w sieci (jak zarządzać wizerunkiem na GoWork.pl?)
Przydatne narzędzia
15:30 – 16:00 Podsumowanie
Sesja Q&A

Informacje o trenerze:

Maja Gojtowska – ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Jest współautorką strategii komunikacyjnych dla takich firm jak: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., Grupa Pracuj czy TRUMPF Huettinger. Prowadziła z szkolenia z employer brandingu i budowy marki osobistej dla takich firm jak: Mostostal Warszawa, Assecco SSC, Link4 czy PWN. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com

 

Jeśli interesuje Cię jeden z pozostałych tematów, skontaktuj się z nami (E: szkolenia@lsj.pl, T: +48 509 834 203) – przekażemy Ci pełną informację na jego temat oraz dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb. Pamiętaj też, że każdy temat możemy dowolnie modyfikować, aby w pełni dopasować go do potrzeb Klienta.