Jak stworzyć innowacyjną ofertę pracy metodą Design Thinking

Najważniejsze informacje

  1. TRENER
    Maja Gojtowska – ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations
  2. FORMA SZKOLENIA
    warsztat, formuła jednodniowego Design Thinking Jamu
  3. CZAS TRWANIA
    5 godzin (z przerwami)
  4. KOSZT
    486,94 zł netto/os. (599 zł brutto)

Czego dotyczy szkolenie

Musisz zaprojektować nowe rozwiązanie dla konkretnej grupy odbiorców (np. studentów, kandydatów IT i pracowników sprzedaży), ale nie masz na nie pomysłu? A może masz wrażenie, że wspólnie z zespołem wykorzystaliście już wszystkie dostępne rozwiązania? Sięgnij po myślenie projektowe, czyli Design Thinking.

To gotowy, uporządkowany proces pozwalający na sprawne i niezwykle efektywne generowanie ogromnej ilości nowych pomysłów, następnie ich szybką weryfikację, prototypowanie i testowanie. Wspólnie z Tobą przejdę przez niego podczas szkolenia.

PODCZAS WARSZTATU UCZESTNICY:

  • poznają i przejdą przez wszystkie etapy procesu Design Thinking
  • sprawdzą ile tak naprawdę drzemie w nich kreatywności
  • wypracują zupełnie nowe rozwiązanie HR-owe

Warsztat ma formułę jednodniowego Design Thinking Jamu w całości poświęconego wyzwaniu HR-owemu. Uczestnicy  przez cały dzień będą pracować nad konkretnym problemem, a jednocześnie poznają specyfikę procesu Design Thinking.

 

Dla kogo jest szkolenie

Osoby, które są bezpośrednio zaangażowane w działania rekrutacyjne.

 

Przebieg szkolenia

CZEŚĆ 1. CZYM JEST DESIGN THINKING?
Podstawowe informacje o Design Thinking
Przykłady projektów realizowanych metodą Design Thinking
Jak wykorzystać Design Thinking w procesach HR, EB czy komunikacji wewnętrznej?
 
CZEŚĆ 2. EMPATIA
Czym jest etap empatii w Design Thinkigu
Jak skutecznie poznawać odbiorców naszych działań?
 
CZĘŚĆ 3. DIAGNOZA POTRZEB
Czym jest diagnoza potrzeb?
Jak diagnozować potrzeby odbiorców?
 
CZĘŚĆ 4. GENEROWANIE POMYSŁÓW
Jak skutecznie tworzyć nowe pomysły?
Jak przeprowadzać burze mózgów?
Jak selekcjonować i wybierać konkretne pomysły?
 
CZĘŚĆ 5. PROTOTYPOWANIE
Sprzedaż usługi przed jej startem, czyli o potencjale drzemiącym w prototypowaniu
 
CZĘŚĆ 6. TESTOWANIE
Jak wybierać najlepsze pomysły?
Czym jest ciągła praca nad pomysłem?

Informacje o trenerze:

Maja Gojtowska – ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Jest współautorką strategii komunikacyjnych dla takich firm jak: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., Grupa Pracuj czy TRUMPF Huettinger. Prowadziła z szkolenia z employer brandingu i budowy marki osobistej dla takich firm jak: Mostostal Warszawa, Assecco SSC, Link4 czy PWN. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com

 

Chcesz zgłosić chęć udziału w szkoleniu?
Napisz do nas @: szkolenia@lsj.pl lub zadzwoń: +48 509 834 203 .

Jeśli interesuje Cię jeden z pozostałych tematów, skontaktuj się z nami (E: szkolenia@lsj.pl, T: +48 509 834 203) – przekażemy Ci pełną informację na jego temat oraz dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb. Pamiętaj też, że każdy temat możemy dowolnie modyfikować, aby w pełni dopasować go do potrzeb Klienta.