Umiejętne zarządzanie kadrami

Przykładowy temat, często realizowany dla naszych Klientów:

Budowanie zespołu z uwzględnieniem różnorodności osobowościowej pracowników

Szkolenie pokazuje skuteczne narzędzia i metody budowania konstruktywnych postaw i promowania zachowań w zespole służących budowaniu zaufania i efektywnej współpracy. Uczestnicy zapoznają się z etapami rozwoju zespołu oraz kluczowymi sposobami postępowania w sytuacjach newralgicznych. Szkolenie ułatwi tworzenie nowych zespołów, ale też korygowanie zachowań i usprawnianie pracy zespołów już działających.

Ramowy program szkolenia:

  • Czym jest grupa, a czym zespół? Czy Twoi ludzie tworzą zespół pracowniczy?
  • Etapy i fazy rozwoju zespołu – i co z tego wynika?
  • Ustalanie zasad wzajemnej współpracy
  • Wykorzystanie różnorodności pełnionych ról do osiągania celów zespołu
  • Różnice osobowościowe i sposób wykorzystania mocnych stron pracowników dla dobra wzajemnej współpracy
  • Radzenie sobie z konfliktami i trudnymi sytuacjami w zespole
  • Budowanie zaangażowania

Kiedy warto:

  • gdy przygotowujemy się do stworzenia nowego zespołu
  • gdy efektywność funkcjonującego już zespołu lub atmosfera pracy są niezadowalające
  • gdy w zespole pojawia się dużo konfliktów i sytuacji trudnych
  • gdy pomiędzy pracownikami pojawiają się częste trudności komunikacyjne

Pozostałe tematy:

  • Akademia Kompetencji Kierowniczych – kurs
  • Akademia HR – doskonalenie kompetencji działu personalnego
  • Zarządzanie przez cele i zwiększanie efektywności pracy zespołów
  • Motywowanie i ocenianie pracowników
  • Analiza Transakcyjna w zarządzaniu
  • Zarządzanie zmianą
  • Centrum oceny i rozwoju pracownika – warsztat tworzenia sesji Assessment i Development Center
  • Rozwiązywanie konfliktów i trudnych sytuacji w zespole
  • i wiele innych…

Jeśli interesuje Cię któryś z powyższych tematów, albo zbliżony tematyką, skontaktuj się z nami (E: szkolenia@lsj.pl, T: +48 509 834 203). Przekażemy Ci pełną informację na temat możliwości współpracy oraz dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb.
Pamiętaj, że każdy temat możemy dowolnie modyfikować, aby w pełni dopasować go do potrzeb Klienta.