Umiejętności sprzedażowe i obsługi klienta

Przykładowy temat, często realizowany dla naszych Klientów:

Profesjonalna obsługa klienta. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych z klientem.

Szkolenie pomoże rozwinąć wiedzę z zakresu metod postepowania z klientami, opartą na najnowszych trendach i badaniach marketingowych. Szkolenie ma na celu zaprezentowanie sprawdzonych standardów w obsłudze klienta. Uczestnicy otrzymają również praktyczne narzędzia do postępowania z klientem, którym wykazuje zdenerwowanie, bezpodstawnie krytykuje czy wywiera presję.

Ramowy program szkolenia:

  • Standardy w obsłudze klienta – ważne zasady i definicja najwyższej jakości
  • Pierwszy kontakt z klientem – bezpośredni i telefoniczny – zasady postępowania
  • Savoir – vivre w obsłudze
  • Efektywna rozmowa i komunikacja z klientem
  • Klient „trudny” czy sytuacja „trudna”? – o sposobie myślenia i nastawieniu w kontakcie z klientami
  • Metody i techniki radzenia sobie z trudnościami w obsłudze.

Kiedy warto:

  • gdy pracownicy mają trudność w zbudowaniu satysfakcjonujących relacji z klientami
  • gdy pojawiają się skargi i obiekcje od klientów dotyczące obsługi świadczonej przez pracowników
  • gdy klienci stają się coraz bardziej wymagający
  • gdy firma chce się wyróżnić poziomem i jakością obsługi wśród swojej konkurencji

Pozostałe tematy

  • Skuteczne negocjacje handlowe i biznesowe
  • Techniki sprzedaży oraz budowanie długotrwałych relacji z klientem
  • Prezentacja oferty firmy językiem korzyści
  • Skuteczna komunikacja i asertywność w kontakcie z klientem
  • Twarzą w twarz z klientem, czyli sprzedaż bezpośrednia
  • Ocena techniki wpływu społecznego, perswazji i argumentowania
  • Zarządzanie sprzedażą i rozwijanie zespołów sprzedażowych
  • i wiele innych …

Jeśli interesuje Cię któryś z powyższych tematów, albo zbliżony tematyką, skontaktuj się z nami (E: szkolenia@lsj.pl, T: +48 509 834 203). Przekażemy Ci pełną informację na temat możliwości współpracy oraz dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb.
Pamiętaj, że każdy temat możemy dowolnie modyfikować, aby w pełni dopasować go do potrzeb Klienta.