Jeśli w swojej firmie obserwujesz brak współpracy między wydziałami i brak zaangażowania pracowników… Jeśli dostrzegasz, że brakuje Wam skutecznej komunikacji i wzajemnego szacunku… Jeśli czujesz, że nie macie wyznaczonego wspólnego celu, skorzystaj ze wsparcia naszych ekspertów. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu poprawisz komunikację, ustalisz jasne zasady współpracy i zbudujesz atmosferę wzajemnego wsparcia, a to z koli wpłynie na usprawnienie pracy zespołu.
Cele
- Nauczysz się skutecznej współpracy i komunikacji w zespole
- Poszerzysz wiedzę na temat zespołu, jego członków, funkcjonowania
- Zrozumiesz, skąd biorą się zakłócenia w pracy zespołu i wykształcisz postawy sprzyjające dobrej współpracy
- Nabędziesz umiejętności rozwiązywania konfliktów
- Nauczysz się zachowań sprzyjających dobremu porozumiewaniu się
- Rozwiniesz umiejętności budowania autorytetu wśród współpracowników
Zwiększysz zaangażowanie pracowników w wykonywaną pracę
Korzyści
- Wspólnie z zespołem ustalisz zasady współpracy
- Nauczysz się, jak sprawnie komunikować się w zespole
- Poznasz wagę informacji zwrotnej w budowaniu atmosfery wzajemnego wsparcia
- Dowiesz się, jak współpracować z różnymi typami osobowości
- Wzrośnie efektywność osobista
- Twój zespół osiągnie jeszcze lepsze wyniki
- Zwiększysz liczbę usatysfakcjonowanych sprawną obsługą kontrahentów
Obszary, które obejmujemy wsparciem
- Konsultacje indywidualne w zakresie rozwoju umiejętności zarządzania sobą i zespołem
- Analiza profilów osobowościowych w oparciu o testy psychometryczne (Thomas PPA, Facet5)
- Warsztat efektywności indywidualnej
- Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji
- Umiejętne, sprawne i skuteczne dawanie informacji zwrotnej
- Właściwa komunikacja zespołu kluczem do sukcesu całej organizacji
- Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych w oparciu o Development Center
- Jak zyskać, a nie stracić na różnicach pokoleniowych
- Skuteczna komunikacja z klientem, budowanie relacji oraz praktyczna nauka technik sprzedaży
- Doskonalenie kompetencji sprzedażowych
Dla kogo?
Usługa doradcza i szkoleniowa kierowana jest do osób zarządzających zespołami, które chcą nauczyć się skutecznej współpracy i komunikacji w zespole.